سلام آقا جونروزها و شب ها می رن و میان ولی آقا جون هنوز نیامدی. این جمعه هم گذشت.نمی دونم چند تا جمعه دیگه باید چشم انتظارت باشم. هیچی بدتر از چشم انتظاری نیست. آقا جون دلم تنگه خیلی. آقا دعا می کنم ه بیا مهدی شب هجران سحر کن...
ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:50